Porres F1

Secció generalista i de opinió

Porres F1

EntradaAutor: hakki_raikk » dv. març 15, 2013 6:07 pm

Quina il·lusió!

Quina il·lusió de poder tornar a escriure, participar al Gran Porrero i passar una bona estona al fòrum de totformula1!!! Ja han passat 4 anys d'ençà i tots ens hem fet un xic més grans, hem fet el nostre camí i, per aquelles coses de la vida, ens tornem a retrobar altre vegada aquí. Moltes gràcies webmaster per fer-ho possible!

M'agradaria comentar-vos dues coses:

1. Haig de reconèixer que durant aquests 4 anys, he entrat almenys dues vegades a mirar si el fòrum s'havia tornat a activar, si per aquelles coses tornava a ser com abans.
2. El Gran Porrero m'ha marcat molt la meva joventut i m'ha conduït, en certa manera, fins on sóc avui. Doncs resulta que el Gran Porrero significava tant per a mi que, un cop es va deixar de fer, vaig decidir tirar endavant una pàgina de Porres de Fórmula 1 que, per cert, n'estic molt content dels resultats obtinguts. Durant els dos anys següents des del tancament de totformula1, ho vaig fer a nivell familiar, però des del 2011, ho vaig obrir a amics i coneguts, de tal manera que vaig crear un blog (en format web) amb les respectives bases, resultats, rànkings....ara bé, amb l'alicient que ara el què hi ha en joc són diners i un sistema de puntuació d'efecte multiplicador en quant a beneficis.

Us animo doncs a què conegueu, a més a més del Gran Porrero del totformula1 (jo també hi participaré enguany), el blog de PorresF1, que va néixer i té els seus origens en aquest fórum que tant apreci li tinc així com també als seus antics participants, per les bones estones, amistats i lligam que vam arribar a adquirir.

http://porresf1.blogspot.com/

LLEGIU LES BASES i PARTICIPEU!!! :)

Hakki_Raikk
hakki_raikk

Entrades: 4
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:27 pm

Re: Porres F1

EntradaAutor: Runaway » dv. març 15, 2013 8:29 pm

Hola hakki_raikk, benvingut
M’alegro que t’agradi la idea de tornar a activar el fòrum, espero que al final puguem tornar a ser tots els que érem abans i si pot ser que s’apunti molta més gent. De ganes no en falten jeje.

Gracies per compartir la teva iniciativa, es una idea interessant i molt ben portada. Felicitats!
Runaway

Entrades: 4
Membre des de: dj. març 14, 2013 9:07 pm

Torna a: Off-Topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant